عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 534
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 580
بازدید ماه : 534
بازدید کل : 277960
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 FarStone Total Recovery Pro 8.0.20120320 : این نرم افزار تمام چیزیست که شما برای محافظت از اطلاعات و کامپیوتر خود در برابر مشکلات غیر منتظره نیاز دارید. این نرم افزار امنیت عکس های دیجیتال، موزیک ها، اسناد و دیگر فایل های شما را کاملا تامین می کند. ابزار قدرتمند و ویژه این نرم افزار به شما امکان بازیابی یک کامپیوتر کرش شده یا تنها یک فایل منفرد را می دهد.

بازیابی فایلهای پاک شده با FarStone Total Recovery Pro 8.0.20120320


 
امکانات جدید نسخه 8 :
 - پشتیبانی از سیستم های UEFI.
 - پشتیبانی از دیسک GPT/Dynamic.
 - بازیابی رمز عبور.
 - پشتیبانی از کنترل کننده دامنه.
 - پشتیبانی توسعه یافته از RAID.
 - تهیه ایمیج Hot/Cold.
 امکانات اصلی نرم افزار TotalRecovery 8 Pro :
 - پشتیبانی از سیستم های UEFI : پشتیبانی از تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی بر پایه UEFI، بازیابی سیستم های بر پایه BIOS به سیستم های بر پایه UEFI.
- نرم افزار بازیابی کامپیوتر همه کاره : TotalRecovery Pro دارای امکاناتی مانند تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی از ایمیج های دیسک ها و درایوها، امکانات بک آپ گیری و بازیابی قدرتمند فایل ها شامل پوشه ها، فایل ها، ایمیل ها، موزیک، ویدئو، عکس و غیره است.
 - پشتیبانی از فرمت VHD : پشتیبانی از تبدیل فرمت ایمیج بک آپ به فرمت VHD و اجرا روی نرم افزارهای Microsoft virtual machine مانند Hyper-V و Virtual PC.
 - پشتیبانی از دیسک GPT : با این قابلیت جدید، محدودیت 2 ترابایت برای یک درایو منفرد از بین می رود.
 - پشتیبانی بهتر از RAID : با پذیرفتن 64 بیت PE ، هم اکنون درایوهای بیشتری توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. پایداری برای تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی کامپیوتر در Recovery Manager افزایش یافته است.
 - بازیابی رمز عبور : اگر رمز ورودی به ویندوز خود را فراموش کرده اید، می توانید از این ابزار برای بازیابی آن استفاده کنید و دوباره پسورد جدیدی را نصب کنید.
 - پاک سازی همیشگی اطلاعات : پاک سازی اطلاعات از روی دیسک با استفاده از تکنولوژی DoD 5220.22-M که مربوط به نیروهای مسلح آمریکا می باشد.
 - تهیه ایمیج Hot/Cold : فرقی نمی کند که شما آنلاین یا آفلاین باشید، Total Recovery Pro 8 راه های مختلفی برای تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات شما را فراهم می کند.
 - پشتیبانی بهتر از RAID

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: نرم افزارهای کاربردی , ابزارهای مفید , بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: بازیابی فایلهای پاک شده با FarStone Total Recovery Pro 8 , 0 , 20120320 ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

: اگر فایل های خود را پاک کردید یا فایل های شما گم شده یا دیسک و هارد خود را فرمت کردید و حتی RAW Disk اتفاق افتاده یا یکی از درایو های شما دچار مشکل شده یا حتی ویندوز را دوباره نصب کرده باشید و فایل های خود را از دست داده اید. همانطور که می دانید ممکن است برخی از فایل هایی که ما به سطل آشغال انتقال می دهیم، بعدها لازم گردد که در این صورت می توانیم به راحتی آنها را با یک کلیک ساده بازگردانی داده نماییم ولی مشکل اینجاست که بعد از حذف فایل ها از سطل آشغال فایل ها دیگر در دسترس کاربر نیستند.
 شرکت Getdata یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه بازیابی فایل ها بود که به طور اختصاصی برای هر نوع فایل نرم افزار مخصوص بازگردانی ابداع نمود تا کاربران با راحتی هر چه تمام تر بتوانند به نتیجه دلخواه خود دست یابند. نرم افزار بازیابی GetData Recover My Files که محصولی از تمام فعالیت های این شرکت برنامه می باشد و آخرین نسخه ارایه شده آن است همانطور که ذکر شد شرکت Getdata بعد از ارایه بازیابی اطلاعات هارد برای انواع فایل ها اقدام به انتشار این نرم افزار نمود که قادر است با سرعت و کیفیت بی نظیر بهترین بازیابی را برای هر فایلی بر روی رایانه شما انجام و برترین نتیجه را در کوتاه ترین زمان به دست بیاورید. برنامه بازیابی اطلاعات به گفته سازنده قادر است 300 نوع فایل را شناسایی و بازیابی نماید که شامل مواردی همچون فایل های ایمیل، اسناد، عکس، فایل های موسیقی و ویدئو و ... می باشد که در نوع خود کم نظیر است.
 این نرم افزار قدرتمند بازیابی اطلاعات با تمام سیستم عامل ها سازگاری داشته و قادر است اطلاعات حذف شده از دیسک هایی با فرمت های FAT 12, FAT 16, FAT 32, NTFS, NTFS5, exFAT, GPT, RAID را به طور کامل بازیابی نماید. لازم به ذکر است این نرم افزار بجز بازیابی هارد همچنین قادر است عملیات بازگردانی را بر روی حافظه های موقت همانند فلش و مموری کارت ها، دوربین های دیجیتال، سی دی و دی وی دی و ... انجام دهد و در حد ممکن بازیابی داده را برای شما به انجام برساند.

GetData Recover My Files Pro v4 9 4 1324


 
امکانات و قابلیت های اصلی نرم افزار بازیابی اطلاعات
 بازگردانی سریع اطلاعات حذف شده با شناسایی درایو فایل
 امکان بازگردانی اطلاعات از روی حافظه های قال حمل
 امکان شناسایی و بازگردانی 300 نوع و فرمت فایل
 قابلیت بازگردانی سریع فایل های حذفی از طریق سطل آشغال سیستم
 قابلیت جدید و کامل شده ی بازگردانی اسناد، تصاویر، موزیک ویدیو ها و ایمیل ها
 قابلیت بازگردانی از درایو های با فرمت های FAT 12, FAT 16, FAT 32, NTFS, NTFS5, exFAT, GPT, RAID
 سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: بازیابی اطلاعات , GetData Recover My Files Pro v4 9 4 1324 , بازیابی اطلاعات نرم افزار رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Multistage Recovery

اگر برخی از فایلهای مهم شما به صورت اتفاقی و بر اثر یک اشتباه یا به طور عمدی پاک شده اند کافیست از امکانات بی نظیر نرم افزار Multistage Recovery برای ریکاوری کردن آنها استفاده کنید . این نرم افزار کوچک و کم حجم با بهره گیری از تکنولوژی خاص خود می تواند فایلهای پاک شده از روی حافظه های مخلتف نظیر هارددیسک ، فلاپی دیسک ، فلش درایو و مموری دوربین های دیجیتال را باز گردانی کند . این برنامه با پشتیبانی از فایلهای سیستمی ویندوز نظیر NTFS/NTFS5,FAT12/FAT16/FAT32/VFAT دامنه ی فرایند بازیابی فایلهای پاک شده را برای شما وسیع تر خواهد نمود . محیط کاربرپسند و الگوریتم بهینه شده این نرم افزار در کنار استفاده از کش سیستم هوشمند از دیگر امکانات این برنامه است که با گرد آمدن تمامی آنها در کنار یکدیگر می توان امیدوار بود که تمامی نیازهای شما برطرف شود .

 

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: باز گرداندن اطلاعات پاک شده , باز گرداندن فایلهای پاک شده , بازیابی , بازیابی فایلهای پاک شده Multistage Recovery 4 , 11 , دانلود Multistage Recovery 4 , 11 , دانلود رایگان نرم افزار ریکاوری , دانلود نرم افزار Multistage Recovery 4 , 11 , ریکاوری , ریکاوری فایل , نرم افزار recovery , نرم افزار بازگردانی , نرم افزار بازگردانی فایله ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 R Studio مجموعه ابزارهای حرفه ای بازیابی اطلاعات به نام R Studio 5.4 Build 134259

 

R-Studio این نرم افزار را به دلیل داشتن حرفه ای ترین ابزارها و جدیدترین تکنولوژی های بازیابی اطلاعات، می توان به عنوان بهترین راه حل برای بازیابی فایل ها و اطلاعات از درایو های ویندوز (FAT12/16/32/exFAT, NTFS, NTFS5) و مکینتاش (HFS/HFS+) و حتی لینوکس (Ext2/Ext3/Ext4 FS) دانست. این نرم افزار نه تنها فایل های پاک شده، بلکه فایل های آسیب دیده و گمشده را نیز پیدا کرده و آن ها را به صورت مستقیم بر روی سیستم شما ذخیره می کند. پارامتر انعطاف پذیر تنظیمات این برنامه کنترل کامل را در بازیابی در اختیار شما قرار میدهد.

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: : R-Studio , R-Studio Download , R-Studio Latest Version , آخرين نسخه R-Studio , آخرين ورژن R-Studio , جديدترين نسخه R-Studio , جديدترين ورژن R-Studio , دانلود R-Studio , دانلود R-Studio با لينک مستقيم , دانلود برنامه R-Studio , دانلود نرم افزار R-Studio , سريال R-Studio , کرک R-Studio , کيجن R-Studio ,
:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Ashampoo Undeleter 2011 : گاهی وقتی یک فایل تنها یک فایل از سیستم به هر شکلی پاک می شود کاربر را وارد می سازد تا با هر ترفندی که شده آن را بازیابی کند. ممکن است همان فایل به ظاهر ساده حاوی اطلاعات مهمی بوده که کاربر را مجبور به بازیابی می کند. حال انتخاب یک نرم افزار خوب شاید کار سختی باشد چرا که در زمینه بازیابی حداقل می توان 100 عنوان نرم افزار را ذکر کرد که همه قابلیت های منحصر به فردی دارند ولی بعضی ها قدرتمند تر و بعضی ها ضعیف تر عمل می کنند اما در عین حال ممکن است نرم افزاری که ضعیف تر به نظر می رسد بتواند فایل مورد نظر را بازیابی کند در حالی که ابزار قدرتمندتر توانایی این کار را ندارد. Ashampoo Undeleter یکی از ابزارهای ساده و جدیدی است که در این زمینه ارائه شده است. نرم افزاری که به واسطه آن کاربر می تواند اطلاعات پاک شده از حافظه های مختلف را بازیابی کند.

سازگاری با انواع حافظه ها نکته بسیار مهمی است که در استفاده از این ابزار باید به آن توجه داشت ؛ این ابزار قادر است تا با انواع پل های ارتباطی سازگار باشد و با انواع حافظه ها هماهنگی پیدا کند. هماهنگی کامل با سیستم فایل های تحت ویندوز به همراه شناسایی انواع فرمت ها هم از دیگر خصوصیاتی هستند که در این ابزار دیده می شوند.
مانند دیگر محصولات شرکت تولید کننده یعنی Ashampoo ، این نرم افزار هم از واسط کاربری بسیار جذابی بهره می برد و کار را برای همه ساده خواهد کرد ؛ سرعت اجرای بسیار مناسب و اسکن سریع و آسان هم از نکات کلیدی استفاده از Ashampoo Undeleter محسوب می شود ؛ شاید که این ابزار هنوز به اندازه نرم افزارهای مشابه قدرتمند به نظر نیاید اما می تواند گاهی فوق العاده مفیدتر هم باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Undeleter v1.0:
- سازگار با انواع سیستم فایل ها
- سازگار با انواع حافظه ها
- سرعت بالا در اسکن 
- بازیابی سریع و آسان فایل ها
- شناسایی اکثر فرمت های رایج برای بازیابی
- استفاده از جدیدترین تکنولوژِی ها در بازیابی
- استفاده از الگوریتم های جدید برای بازیابی سیستم فایل های مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: بازیابی قدرتمند فایلها , Ashampoo Undeleter 2011 ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

آیا کد فعال سازی نرم افزار مورد نظرتان را گم کرده اید ؟ در بسیاری از موارد می توان کد دومی را دریافت کرد و به جای کد اصلی از آن استفاده نمود اما اگر این امکان برای نرم افزار مورد نظر شما وجود نداشته باشد چه خواهید کرد ؟ آیا حاضرید تا مبالغ هنگفتی را مجددا پرداخت کنید تا پاداش فراموش کردن کدهای فعال سازی نرم افزارهایتان باشد ؟
Recover Keys نام یکی از نرم افزارهای طراحی شده توسط کمپانی Nuclear Coffee می باشد که با استفاده از آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، کد تمامی نرم افزارهای نصب شده بر روی ویندوزتان را بازیابی کنید تا از هزینه های گزافی که بر اثر یک سهل انگاری به وجود آمده است جلوگیری نمایید . این برنامه قادر است تا کد فعال سازی ویندوز ، مایکروسافت آفیس و بیش از ۸۵۵ نرم افزار دیگر را تنها با یک کلیک بازگردانی کند و با تهیه بک آپ از آنها خیال شما را از این بابت آسوده سازد .

از نکات قابل توجه در این نرم افزار امکان اسکن کردن کامپیوتر های لوکال ، شبکه و حتی فایلهای رجیستری می باشد . محیط کاربرپسند با استفاده کاربری آسان ، به روزرسانی خودکار از وب سایت برنامه و پشتیبانی از ویندوز های ۲۰۰۰ ، اکس پی و ویستا از سایر قابلیت های این نرم افزار به شمار می روند .

 

 

حجم : ۴٫۳۱ مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: بازیابی اطلاعات , ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Smart-Undelete

Smart Undelete نرم افزاری است برای بازیابی فایلهای و اطلاعات حذف شده که قابلیت ریکاوری از روی هارد درایور و دیسک های فلاپی را داراست . این برنامه با در اختیار داشتن آپشن های بسیار انعطاف پذیر و کاربردی ، به شما کمک می کند تا تنها با چند کلیک ساده اقدام به بازیابی فایلها نموده و با دیدن پیش نمایش آنها در صورت تمایل ذخیره شان نمایید . یکی از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه امکان جست و جو و اسکن دقیق می باشد . بدین معنی که با تعیین نام فایل یا فایلهای مورد نظر و نیز دایرکتوری آنها ، پروسه ی جست و جو را به کوتاه ترین زمان ممکن رسانیده و به سرعت به فایلهای مورد نظرتان دستری پیدا کنید .

تمامی مراحل بازیابی در Smart Undelete به صورت ابزار جادویی ( ‌Wizard ) می باشد . این ویژگی نه تنها برای افراد آماتور بلکه برای حرفه ای ها نیز بسیار جالب خواهد بود چرا که نیازی به کلنجار رفتن برای فهمیدن نحوه استفاده از ابزارها و قابلیت ها وجود نخواهد داشت و به سادگی امکان بیشترین استفاده فراهم خواهد شد . این برنامه از فرمت های FAT/12/16/32 و NTFS به طور کامل پشتیبانی کرده و با ویندوز های ۹۸، Me، ۲۰۰۰ و  XP به خوبی نسخه های جدیدتر سازگاری دارد .

پس از این اگر به طور اتفاقی فایلی را حذف کردید و متوجه پاک شدن آن به صورت عمدی گشتید ، نگرانی را به وجود خود را ندهید چرا که نرم افزار قدرتمند Smart Undelete را در اختیار دارید . این برنامه که از حجم بسیار پایین و باورنکردنی برخوردار است می تواند با استفاده از توابع خاص خود ، فایلهایی را که بر اثر دلایل ذکر شده یا عوامل دیگری نظیر خراب شدن توسط اپلیکیشن های مختلف یا ویروس های خطرناک حذف شده اند ریکاوری کند .

 

 

حجم : ۴۹۹ کیلوبایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: بازیابی اطلاعات , ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Wondershare Photo Recovery

 

Wondershare نام یک کمپانی معروف و البته قدرتمند است که نرم افزارهای زیادی در زمینه های مختلف طراحی و منتشر کرده که تعداد بسیاری از آنها نیز در دانلود کده به طور رایگان برای دانلود قرار گرفته است . Photo Recovery یکی از این برنامه ها می باشد که به منظور بازیابی عکس های پاک شده از روی حافظه های مختلف ساخته شده است . با استفاده از این برنامه می توانید تصاویری را که بر اثر بی دقتی و یا دلایل دیگر از دست داده و هیچ گونه بک آپ یا کپی از آنها ندارید به سادگی چند کلیک ، دوباره به کامپیوترتان بازگردانید . مهم نیست که این تصاویر از روی مموری کارت ، فلش مموری و یا حافظه ی هارددیسک پاک شده است ، مهم اینست که Wondershare Photo Recovery قابلیت این را دارد تا عکس ها را از روی تمامی انواع ذکر شده بازگرداند .

 

نکات قابل توجه در Wondershare Photo Recovery که وجه تمایز میان آن و سایر گونه های مشابه می شود :

امنیت و کیفیت – برخلاف سایر نرم افزارها هیچ گونه فشرده سازی بر روی تصاویر انجام نمی گیرد و در نتیجه کیفیت در همان حد اوریجینال باقی می ماند . علاوه بر این هیچ گونه آسیبی به اطلاعات شما که در حال حاضر در دسترس دارید نمی رسد و

اسکن عمیق – بازیابی عکس های که سایر برنامه ها یا نمی توانند آنها را اوررایت کننده و یا ریکاوری کامل در آنها امکان پذیر نیست

بازیابی دقیق : یکی از قابلیت های مهم نهفته در این نرم افزار امکان انجام پروسه ریکاوری ، دقیقا مطابق با آن چیزی که می خواهید است . به طور مثال با استفاده از فیلتر ها و آپشن های مختلف نظیر حجم و نوع فایل می توانید ریکاوری را محدود به گزینه های کنید که در نظر دارید .

قابلیت پیش نمایش – به وسیله ی امکان پیش نمایش که در این برنامه گنجانده شده است می توانید تصاویر بندانگشتی مربوط به هر عکس قابل بازیابی را قبل از شروع پروسه ، مشاهده کرده و سپس آنها را ریکاوری کنید .

کاربری آسان – هیچ گاه بازیابی اطلاعات بدین سادگی که نرم افزار Wondershare Photo Recovery طراحی کرده است ، نبوده . تنها در ۳ مرحله ی ساده و بدون نیاز به هیچ گونه دانش نرم افزاری خاص ، فایلهای شما به سویتان باز خواهند گشت .

 

 

حجم : ۳٫۳۱  مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: بازیابی اطلاعات , ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Network Password Recovery Wizard

آیا شما نیز فرد فراموشکاری هستید و اکثر پسورد های خود را فراموش می کنید؟ آیا همیشه به دنبالی راهی بوده اید تا اینکه روشی مناسب را برای به خاطر سپردن کلمات عبور پیدا کنید اما این فکر پس از فراموشی به ذهنتان رسیده است ؟ اگر چنین است با در اختیار داشتن نرم افزار Network Password Recovery Wizard دیگر فراموش کردن یا نکردن آنها برایتان اهمیت چندانی نخواهد داشت چرا که این برنامه به شما کمک می کند تا پسورد های بخش هایی نظیر :

- پسوردهای ذخیره شده کانکشن های Dial-up ، ADSL ،Private Networks  و …

- پسورد های ذخیره شده LAN

- پسورد های ذخیره شده توسط مرورگرهای اینترنت

- پسورد های ذخیره شده به صورت ستاره *

را به سادگی یک کلیک کردن ، بازیابی کنید . با توجه به اینکه نسخه ی پیش رو به صورت پرتابل می باشد امکان کپی و اجرا نمودن آن از روی حافظه های قابل حمل نظیر فلش مموری ها وجود دارد که می توانید آنرا همیشه همراه خود داشته و در مواقع ضروری استفاده کنید .

 

 

 

حجم : ۴٫۱۹ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: بازیابی اطلاعات , ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

AVG PC Tuneup 2011

 

کامپیوترها همانند اتومبیل ها هرازگاهی با مشکلاتی مواجه می شوند که در صورت رسیدگی نکردن به آنها زمینه برای بروز مشکلات جدی تر فراهم می شود . اگر اتومبیل شما خراب شود قطعا آن را به تمعیرگاه خواهید برد چرا که آنها می دانند مشکل از چیست و می توانند آن را برطرف کنند . به همین صورت اگر کامپیوترتان نیز با مشکلات نرم افزاری مواجه شود می بایست آن را به دست فردی بسپارید که به علم تعمیرات بخش های مختلف آن آگاهی داشته باشد . این کار ممکن است برایتان هزینه های زیادی را در بر داشته باشد اما ما قصد معرفی روشی به شما را داریم که با استفاده از آن نه در وقت و نه در پولتان ، هیچ گونه اتلافی به وجود نمی آورد و این روش چیزی نیست جز استففاده از نرم افزار بهینه ساز AVG PC Tuneup .

 

AVG نام یک شرکت معروف می باشد که اکثر کاربران آن را با آنتی ویروس های قدرتمندش می شناسند . اگر از برنامه های امنیتی این شرکت استفاده کرده باشید قطعا به استففاده از سایر محصولات آن نیز روی خواهید آورد ، چرا که کیفیت دلیل اصلی انتخاب یک نرم افزار برای کاربران آماتور و حرفه ای است . AVG PC Tuneup نرم افزاری است شامل چندین و چند ابزار مختلف که همگی آنها برای بهبود وضعیت سیستم شما و افزایش کارایی آن طراحی گردیده اند . به وسیله ی این برنامه می تواند به سادگی چند کلیک کردن ، تمامی بخش های ویندوزتان را که دچار مشکلات جدی شده اند معاینه کرده تا در صورت وجود خطاها و مشکلات احتمالی آنها را برطرف سازید .

 

قابلیت های نرم افزار AVG PC Tuneup تنها به کارهایی که سایر نرم افزار های مشابه انجام می دهند محدود نشده و امکاناتی نظیر بهینه سازی کانکشن اینترنتی را نیز در اختیارتان قرار می دهد . آیا این را می دانستید که سرعت واقعی اینترنت شما در اکثر مواقع بیشتر از آن چیزی است که لمس می کنید ؟ اما به دلیل تنظیم نبودن بخش های مرتبط با آن مانع از دسترسی کامل به پنهای باندی است که به صورت ماهانه یا ساعتی برای آن مبالغی را می پردازید . پس اگر می خواهید تا از حد اکثر سرعت اینترنت خود استفاده نمایید ، این نرم افزار به کارتان خواهد آمد .

یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار ، بازیابی فایلهای حذف شده از روی حافظه می باشد . آیا تا به حال این مشکل برایتان پیش آمده است که به دلیل سهل انگاری یا اثرات بارگذاری یک بدافزار نظیر ویروس ها و کرم ها برخی از اطلاعات مهم تان را از دست داده باشید ؟ اکثر کاربران تنها کاری که در این زمان می کنند ، گرفتن زانوی غم در آغوش و خوردن حسرت گذشته است و هدف ما نیز از گردآوری مجموعه دانلود کده ارایه راهکارهای موثر تر است . به طور مثال برای این کار نیز استفاده از نرم افزار AVG PC Tuneup را به شما پیشنهاد می کنیم . حال دلیل آن همه تعریف از کیفیت محصولات AVG را می فهمید و شگفت زده تر خواهید شد اگر بدانید چه قابلیت های دیگری در این نرم افزار گنجانده شده است .

 

دیگر قابلیتی که قصد معرفی آن را داریم پاکسازی فایلها به روشی است که دیگر قابل بازیابی نباشند . حتما تعجب خواهید کرد از اینکه در چگونه در پاراگراف قبلی حرف از ریکاوری و بازیابی را توسط این نرم افزار زدیم و حال سخن از حذف دایم آن ها . در این خطوط نکاتی نهفته است که برایتان آشکار می کنیم . هنگامی که شما به طور معمولی و با استفاده از دکمه های Del یا نهایتا Shift + Del یک فایل یا فولدر را حذف می کنید ، به طور کامل از روی دیسک سخت پاک شده با وجود اینکه فضای خالی مجددا برایتان قابل استفاده خواهد بود . به همین خاطر است که پس از گذشت زمان از هنگام خرید کامپیوتر ، سرعت جابه جایی اطلاعات که ارتباط مستقیمی با هارددیسک دارد ، کم می شود . اگر می خواهید تا این اتفاق برای شما روی نداده و یا اینکه اطلاعاتی دارید که نقشه تخریب و نابودی آنها را در سر می پرورانید کافیست تا AVG PC Tuneup استفاده نمایید . بدین ترتیب طعم شیرین امنیت و سلامت هارددیسک را خواهید چشید .
ویژگی های این برنامه به حدی است که از توان ما برای تشریح آنها خارج است ، از این رو اگر قصد دارید تا به باقی آنها پی ببرید کافیست تا این نرم افزار را به طور رایگان از دانلود کده دریافت نموده و خود به کنکاش در میان ابزارهای مختلفش مشغول شوید !

 

 

 

حجم : ۸٫۶۷  مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: بازیابی اطلاعات , ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com